2010.09.16.
10:11

Írta: BUKTAADMIN

BUKTA: TEOLMEKDSZ-alakulat alakuló alkalma az Evangélikus Teológián

Békesség néktek!

 

Lőn, hogy a vezetőség (Putyu, Tomi és csekélységem) elhatározá a félév alkalmait, melyek a szokott sűrűséggel: kéthetenként kedden leendenek megtartandók!

Első alkalom: szeptember 21. kedd

Kezdés: 18:00!

Helyszín: Evangélikus Hittudományi Egyetem, Bosnyák tér, a római katolikus templom mögött

Öltözet:kényelmes utcai ruha

Napirend:dicsőítés énekkel, a félév témájának megbeszélése (javasolt téma: ISTEN-KÉP és ÉN-KÉP), felhőtlen együttlét, egymondatos imakör (szeressük!)

2 komment

Címkék: alkalmak

A bejegyzés trackback címe:

https://bukta.blog.hu/api/trackback/id/tr722299887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RockBencze 2010.09.21. 21:54:17

Szevasztok!

Sajnos én nem tudtam arról, hogy ma lesz a nyitóalkalom, mivel nem volt egészen eddig internetem (ma kötötték be), így nem voltam tisztába a dolgokkal.

Viszont mindenképpen szeretnék járni, remélem, hogy majd tudok is.

Mielőtt még valaki feltenné a kérdést, hogy milyen a házasélet, válaszolok: NAGYON JÓ, mindenkinek csak ajánlani tudom. :-)

És lányok igen! A következő Buktára mindenképpen viszek pár fotót, hogy megnézegessétek. :-)

Egyébként az egész menyegző egy nagy bizonyságtétel, ha szeretnétek szívesen mesélek majd róla élőben.

Az Úr áldjon meg mindenkit!

BUKTAADMIN 2010.10.02. 13:34:09

A levlistára már megírtam, de hamarosan itt is frissül minden. No para! Várjuk a fotókat!
süti beállítások módosítása